Cine a câştigat primul dar de blog?

           Încep prin a mulţumi tuturor celor care au citit ceva pe blogul nostru, şi în mod special celor care s-au înscris pentru tragerea la sorţi, prin postarea unui comentariu.

           Am văzut din statistici, că această iniţiativă a avut cititori şi mi-ar fi plăcut ca numărul celor care participă la concurs, să fi fost mai mare. Poate, cu altă ocazie, se va întâmpla aşa!



Avem 5 înscrieri la concurs, şi anume:

1.     Cristina
2.     Valentina
3.     Iulia S.
4.     Raluca
5.     Roxana Constantinescu

Sunt şi eu foarte curioasă cine va câştiga! Dacă aveam cadoul în 5 exemplare, mi-ar fi făcut mare plăcere să ofer fiecăruia câte unul, căci toate participantele îmi sunt dragi. Şi aş mai fi luat încă de două ori, câte un cadou, şi aş fi dat o fugă până la Birmingham, să ofer şi dragei mele Ramona, ceva pentru ea şi pentru scumpii ei băieţi. Pentru că ea nu s-a înscris, din cauza adresei.
Cu sau fără darul de blog, prietenia noastră este o mare bucurie.
Tot la fel de mult, mă bucur că acest blog mi-a oferit ocazia de a lega aceste frumoase prietenii virtuale. Eu sper că voi cunoaşte şi personal, fiinţele minunate din spatele acestor bloguri.

Şi acum mergem la Random.org!









Câştigătoarea este D-na Roxana Constantinescu!!!!!

Felicitări şi vă aşteptăm să ne transmiteţi adresa dvs. la emailul shoppingshop@ymail.com.

O seară frumoasă!

O să mai organizăm şi alte daruri!

Mihaela
 
 



Etichete: