Idei de cadouri la preţuri mici

Nu mai sunt prea multe zile pentru cumpărat cadourile şi am încercat să-mi respect promisiunea de a veni cu un articol separat, pentru ofertele interesante la acest capitol, unul din cele mai solicitante în luna decembrie.
Am vrut să caut în mai multe magazine, dar am rămas în final, tot la cele pe care le ştiu mai bine. Nu din alt motiv, decât că earu prea multe de văzut acolo şi a zburat muuuuult prea mult timp, ca să mai apuc să caut şi în altele necunoscute mie. Am trecut ceva produse la preţuri bune, zic eu. Mai vreau să vă atrag atenţia că la Elefant se pot obţine şi vouchere, dacă luaţi mai multe produse dintr-o categorie. Le puteţi vedea dacă apăsaţi pe brăduţi. Datorită acestor "brăduţi", am înţepenit acolo, la Elefant :))
Atenţie, linkuri afiliate!

M-am dus întâi la Kurtmann, care are o mulţime de reduceri, ce ajung până la 70 %, din care am selectat fusta din imagine, la preţul foarte bun de doar 11,97 lei.



                                                                FUSTA PULL AND BEAR KANT BROWN                                                   
La Elefant am mers întâi la zona de accesorii pentru bucătărie. Mi-au plăcut nişte seturi de şase şerveţele de bucătărie ce arată foarte bine. Din cât îmi pot da seama din fotografie, materialul pare a fi foarte bun, iar preţul este redus de la 50 lei la 24,90 lei. Bun şi el, nu? Mai multe detalii, găsiţi




Tot pe segmentul produselor pentru bucătărie, mi-au mai plăcut şi nişte prosoape mai mari, de 50 x 70 cm. Setul de trei bucăţi costă 20,90 lei, redus de la 41 lei. Le puteţi vedea aici.
                                                                                            
                                                              Set trei prosoape de bucatarie - Terra, 50 x 70 Ruginiu - Mobexpert Outle

Un frumos bol hexagonal, din sticlă, cu diametrul de 27,5 cm. Preţul este redus cu 50 % şi poate fi cumpărat cu doar 29 lei. Mai multe detalii puteţi vedea aici.
                                                        Bol Esa - EGO63343, 27.5 cm Incolor - Mobexpert Outlet
Nu puteam merge la Elefant, fără a ne uita la cărţi, întotdeauna o idee bună de cadouri. În prezent două categorii de oferte mi-au părut foarte interesante: o colecţie de ebooks "Top 100 beletristică" şi "Top vânzări 2014. Ficţiune". 

"Top 100 beletristică" (atenţie EBOOKS) se încheie luni 22 decembrie şi conţine cărţi în format electronic, cu preţuri reduse până la 41 %. Cele mai atractive mi s-au părut: 

Cel care mă aşteaptă - Parinoush Saniee, la 11,87 lei (de la 16,95 lei);
Tatăl celuilalt copil - Parinoush Saniee, la 16,07 lei;
Splendida cetate a celor o mie de sori - Khaled Hosseini, la  11, 93 lei (de la 17,04 lei);
Vânătorii de zmeie - Khaled Hosseini, la 11, 93 lei (de la 17,04 lei);
Bastarda Istanbulului - Elif Shafak, la  9,07 lei (de la 12,95 lei);
Onoare - Elif Shafak, la  17,47 lei;
Ru - Kim Thuy, la 10,49 lei (de la 14,99 lei);
Amsterdam - Ian McEwan, la 7,67 lei (de la 10,95 lei);
Fugara - Alice Munro, la 14,74 lei;
Madame Mallory şi micul bucătar indian - Richard C. Morais, la 14,20 lei (de la 20,00 lei).

                                                   Hotul de carti
A doua colecţie de oferte, "Top vânzări 2014. Ficţiune" se încheie pe 28.12.2014 şi include reduceri ce ajung până la 91 %. Eu nu am găsit nimic interesant, aşa de redus, ci m-am oprit la următoarele titluri:

Fugara - Alice Munro, la 19,89 lei (de la 34,90 lei);
Tatăl celuilalt copil - Parinoush Saniee, la 24,88 lei (de la 27,95 lei);
Alchimistul - Paulo Coehlo, la 29,93 lei (de la 39,90 lei);
Cele patruzeci de legi ale iubirii - Elif Shafak, la 12,70 lei ( de la 18,95 lei);
Hoţul de cărţi - Markus Zusak, la 21,07 lei ( de la 42,99 lei);
Iubita locotenentului francez - John Fowles, la 13,37 lei (de la 19,95 lei);
Semnătura tuturor lucrurilor - Elizabeth Gilbert, la 39,42 (de la 49,90 lei).

De la parfumuri, m-am oprit la un Moschino pe care îl ştiu şi mi-a plăcut. Oare are legătură cu denumirea? Este mai de vară, dar preţul de 99,90 lei este bun.

     
                                                      
                                         
                                                             
                                                        Apa de toaleta I Love Love, 50 ml Incolor - Moschino
                                                              De la genţi m-am oprit la cea de mai sus, datorită culorii frumoase, de geantă cu "atitudine". Preţul este de 309,90 lei, redus de 1298 lei. Zău că nu ştiu dacă la preţul iniţial o fi cumpărat cineva vreo geantă :))
Cam acestea ar fi variantele interesante, sper să vă placă ceva şi să vă fie de folos!

În final, am plecat după dulciuri la Carrefour, dar m-am oprit la coşuri de sărbători. Cu doar 115,89 lei, se poate cumpăra coşul de mai jos. Din păcate Carrefouronline livrează doar în Bucureşti deocamdată.

                                                 Cos cadou Nardo

Cam acestea ar fi ideile pe care le-am găsit astăzi!

Mihaela Dămăceanu

                        

Etichete: , ,